חולשה טיפול טבעי

תוכן עניינים

גבר עייף

עייפות היא חלק טבעי מהשגרה היומית שלנו; אנחנו עוברים בין עבודה, לחיי משפחה, לסידורים, ויש לא מעט דברים שמביאים אותנו לסוף היום כשאנו עייפים ומוכנים לשינה. אולם, מה קורה כאשר עייפות וחולשה מלווים אותנו במהלך היום? מה צריך לעשות אם אתם מרגישים חלשים מדי בשביל לבצע משימות שעומדות לפניכם? כאשר חולשה הופכת להיות כרונית, חשוב לבחון אם יש לה בסיס גופני ונפשי. באמצעות התאמה של שיטות טיפול טבעיות, ניתן יהיה לשפר את המצב ולאפשר לכם להרגיש מלאי אנרגיה במהלך היום.

חולשה טיפול טבעי: מה צריך לעשות בנידון?

מה אתם עושים כאשר אתם מרגישים חלשים ועייפים? שותים כוס קפה? או אולי משקה אנרגיה? אנשים רבים נוטים להילחם בחולשה באמצעות הכנסה של חומרים ממריצים לגופם, והחומרים האלו – כמו קפאין, אכן עוזרים למצב, אך מדובר בפתרון זמני עם השפעה מתפוגגת.

כדי לטפל ביעילות בחולשה ובתופעות הלוואי שלה, יש לטפל בשורש הבעיה. אבחון במכון 'הילה בטבע' ייתן לכם את התשובות בנוגע למקור החולשה שלכם, ולאחר מכן נוכל להתאים לכם טיפול טבעי ומותאם אישית שיאפשר לכם להרגיש מלאי מרץ במהלך היום.

מה גורם לחולשה כרונית?

חולשה כרונית עלולה לנבוע ממגוון בעיות גופניות וגם בעיות בנפש: שחיקה נפשית וגופנית, שינה לא סדירה, כאבים, מתח נפשי, טראומות נפשיות, דיכאון, וגורמים נוספים מובילים לחולשה כללית שמלווה אנשים רבים במהלך היום.

בנוסף, תת פעילות של בלוטת התריס וחוסר איזון של רמות הסוכר בדם מהווים שני גורמים מרכזיים בתחושת עייפות וחולשה גופנית.

אותה חולשה מובילה לעייפות שיוצרת מעגל שקשה לצאת ממנו ללא טיפול מתאים. כאשר יש ליקוי מסוים בגוף, יש לתקן אותו – מה שיוביל לפתרון של שורש בעיית החולשה, ולא רק טיפול בסימפטומים שגורמים למצב.

אירידיולוגיה: כלי אבחון טבעי בבית הילה בטבע

כפי שאמרנו, כדי לטפל ביעילות בחולשה, צריך קודם כל לאבחן מה גורם לה. אירידיולוגיה יכולה לתת את התשובה לשאלה הזו ולאפשר לכם לקבל טיפול מדויק ומותאם אישית בהתאם למצבכם. מה היא אירידיולוגיה? אירידיולוגיה היא שיטת אבחון שלפיה ניתן לגלות בעיות גופניות שונות באמצעות בחינה מעמיקה של קשתיות העיניים (החלקים הצבעוניים בעין – האיריסים).

לפי תורת האירידיולוגיה, ישנם קצות עצבים שמחברים בין האיברים השונים בגוף ובין קשתיות העיניים. כאשר יש נזק באיברים מסוימים והגוף יוצא מאיזון – ניתן לבחון זאת באמצעות אבחון אירידיולוגי. כך למשל, אם אתם סובלים מחוסר איזון של רמות הסוכר בדם, ניתן יהיה לבחון זאת באמצעות עיניכם.

אבחון אירידיולוגי מתבצע באמצעות מכשור מתקדם שמאפשר לראות בפירוט את כל חלקי האיריס. הרזולוציה הגבוהה מראה את חלקי האיריס וגם את לובן העין כדי שניתן יהיה לבחון את העין במלואה. באמצעות צילום של העין וניתוח של התוצאות, ניתן לראות בדיוק מה קורה בגופכם – מה שלא תמיד ניתן לראות בבדיקות רפואיות קונבנציונליות.

טיפול טבעי בחולשה בגוף שמביא לתוצאות

אבחון נכון הוא השלב הראשון בדרך להחלמה מחולשה כרונית. חולשה טיפול טבעי ניתן לאחר אבחון אירידיולוגי שנותן מבט מעמיק של מה שקורה בגופכם.

לאחר האבחון הזה, הילה בן-חור, מאבחנת באירידיולוגיה ומטפלת טבעית, מתכננת תכנית טיפול מותאמת אישית לכל מטופל ומטופלת.
במה כרוך הטיפול? הטיפול בקליניקת 'הילה בטבע' משלב בתוכו טיפול צמחי לצד טיפול תזונתי ושיפור אורח החיים.

במרפאה וגם בחנות המקוונת, אנו מציעים טיפול בצמחי מרפא שהוכיחו את יעילותם במשך אלפי שנים. לבנדר, שורש שן הארי ושורשי ויטניה הם רק חלק מהצמחים שעוזרים לטפל ביעילות בחולשה כרונית.

צמחי מרפא מנקזים תחילה את הגוף מרעלנים שמכבידים עליו, וכן עוזרים להוריד רמות של הורמוני מתח. לצד תזונה נכונה ושמירה על אורח חיים בריא, ניתן להחזיר את הגוף שלכם לאיזון ולעזור לכם להיפטר מהחולשה והעייפות שמלווים אתכם.

הילה בטבע: בית מרפא טבעי לגוף ולנפש

המרכז לאירידולוגיה בהנהלת איריס גייר מציע למטופלים אבחון מקיף ומעמיק עבור בעיות שונות לפי מדע האירידיולוגיה.

לאחר אבחון של מקור הבעיה באמצעות מיקרוסקופ דיגיטלי, תקבלו את הטיפול המתאים לכם ביותר עבור בעיית החולשה.


במשך 15 השנים האחרונות, איריס גייר מנהלת את הקליניקה הייחודית שלה שמסייעת לנשים וגברים מכל רחבי הארץ. אם אתם סובלים מחולשה ועייפות, אנו נשמח לסייע לכם ולהחזיר את האנרגיות לחייכם.

התייעצו עם יעל

התייעצו איתי בכל שאלה

אני מזמינה אתכם/ן להתייעץ איתי:

עשוי לעניין אתכם:

מזונות להגברת הריכוז

שמירה על ריכוז מיטבי חיונית לערנות, ליצירתיות ולתחושת הרווחה הכללית. למרות זאת נראה כי אורח החיים הקדחתני שלנו משאיר אותנו כבר במחציתו של יום, מותשים

להמשך קריאה »

טיפים לתזונה לאנמיה

האנמיה היא מחסור בהמוגלובין. ההמוגלובין נמצא בתאי הדם האדומים ואחראי על הובלת החמצן בדם. במקרים של אנמיה, הדם אינו מעביר די חמצן וכתוצאה מכך משתבשת

להמשך קריאה »

מהם נוגדי חמצון?

לנוגדי חמצון תפקיד מכריע בשמירה על בריאותנו. בזכות יכולתם לנטרל רדיקלים חופשיים. הם פועלים כמערכת ההגנה הטבעית של הגוף, מפני מצב בו קיים חוסר איזון

להמשך קריאה »

על תמצית פרח הבאך 3 – אשור

בקצרה: תמצית פרח הבאך אשור (באנגלית: Beech) מיועדת לאנשים הנוטים לקוצר רוח, ביקורתיות יתר ולפרפקציוניזם. התמצית מסייעת למטופלים והמטופלות לראות אתל הטוב הקיים בעולם, ולהסתכל

להמשך קריאה »

טיפולים נפוצים:

לרגל חודש האישה

יעל בן חור מזמינה אותך
לאבחון אירידולוגי 
כולל ייעוץ נטורופתי